بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مناظره رویانیان و فتح‌الله‌زاده، جمعه در برنامه ورزش و مردم

ورود پر سر و صدای محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به بازار نقل و انتقالات، اتفاقی بود که صدای بعضی از مدیران باشگاه‌ها را درآورد. یکی از مدیرانی که نسبت به خریدهای محمد رویانیان اعتراض کرده، علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل باشگاه استقلال است. برخی از مدیران باشگاه‌ها معتقدند رویانیان با رقم‌های نجومی که به بازیکنان پیشنهاد می‌دهد، بازار نقل و انتقالات را به هم ریخته است. از طرفی رسولی‌نژاد، رئیس هیات مدیره استقلال هم چند روز قبل گفت که رویانیان بازار نقل و انتقالات را به هم ریخته است. دیروز هم علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال به خودروهایی اشاره کرد که رویانیان از دولت می‌گیرد و با کمک آن‌ها، تیمش را می‌بندد.
رویانیان هم خیلی زود در رسانه‌ها جواب او را داد و گفت که این خودروها بنز هستند و دولت بنز ندارد که به او کمک کند، بلکه اگر قرار باشد دولت خودرویی به پرسپولیس بدهد، باید سمند بدهد. سایت باشگاه پرسپولیس هم مطلبی منتشر کرد که در آن نوشته شده بود این خودروها، بخش کوچکی از برنامه‌های اقتصادی باشگاه پرسپولیس هستند.
حالا قرار است رویانیان و فتح‌الله‌زاده صبح جمعه به برنامه ورزش و مردم بروند و در مورد این مسائل و همچنین خریدهایی که در نقل و انتقالات انجام داده‌اند، با یکدیگر مناظره کنند.



نظرات شما عزیزان:

پویا زرندی
ساعت19:23---27 خرداد 1391
سلام.امیرجان زوم کردی رو سردار ما! یه امسال داره 4 تا بازیکن میگیره که سرش به تنش بی ارزه صدای همه در اومده! اما خداییش وقتی فتح ا... زاده ناله میکنه خندم میگیره.یکی نیست به این بابا بگه مگه هواداران فوتبال گوش مخملی ان؟رحمتی زیر 800 تا گرفته یا جباری که نامش با اسکناس عجین شده؟ یا قلعه نوعی امسال به عشق استقلال اومده و لا غیر!؟ فوتبالیست جماعت عاشق تراوله.من قبول دارم 90 در صدشون 10 درصد اون پولی که میگیرن شایستگی ندارن.اما این موضوع جا افتاده و امثال حسینی و بنگر و انصاریفر و خلعتبری هم عاشق پرسپولیس و پیراهنش نیستن همونطور که امثال جباری و رحمتی و آندو و قلعه نوعی عاشق یسنه چاک اس اس نیستن!
پاسخ: سلام. پویا جان خودت و دیگر هوادارن پرسپولیس خوب می دونید که ما بخاطر 4 تا بازیکن ملی پوش که سه تا از آنها بالای 31 سال هستند ناراحت نیستیم! ما بهتر از آنها را تو تیممون داریم.اگر جباری،آندو و یا رحمتی و خسرو حیدری مبالغ بالا هم بخواهند حقشونه!چرا چون چند ساله در بالاترین حد لیگ ایران و تیم استقلال بازی کرده اند و یک مزیت مهم دیگری هم که دارند اکثرا بازیکنان رده پایه تیم خودمان هستند و باشگاه خودمان به فوتبال ایران معرفیشون کرده اند. بحث اصلی اینه که سردار شما 6 ماه بیشتر مهمان تیمتون نیست و این هزینه ها یک سناریوی از پیش نعیین شده است که از رانتهای دولتی برای تقویت تیم پرسپولیس استفاده یکنند و بعد آقای سوخمندیان بخیر و شما و هواداران قرمز رنگ با کلی بدهی به سلامت!پویا جان اگر این راهی ایشان برای کارهای اقتصادی باشگاه خودش در نظر گرفته کار درستی بود،حداقل بالای بیست مدیرعامل باتنجربه تر و بزرگتر از ایشان در فوتبال ایران آمدن و رفته اند و یا هستند که این کارهای اقتصادی را حتی با استفاده از رانتهای دولتی انجام بدهند. حرف آخر ما هواداران استقلال اینه که فقط ایشان دارند بازار نقل و انتقالات را خراب می کنند!وقتی برای آندو تیموریان دو تا سوئیچ بنز ارسال می کنه خوب معلومه وقتی برای مذاکره با باشگاه مورد علاقه اش راهی دفتز فنح الله زاده میشه این قضیه را به ایشان میگه و تازه منت میگذاره بخاطر استقلال قبول نکردم ولی حداقل باید با کمی تخفیف در همان حد به من بازیکن تیم ملی که سالهاست فیکس تیم های باشگاهی و ملی بودم بدهید! شما فکر میکنید ما ناراحت جذب کردن بمگر،سیدجلال،ماهینی و ...هستیم!چون خودتون هم خوب می دونید که استقلال بهتر از آنها را در تیم سال قبلش داشته و خواهد داشت.تیمی که سه مهاجم هدف با یم خصوصیات می خره(انصاری فر،قاضی و زائد)ولی دو تا هافبک وسط دفاعی خوب نداره و مازیار زارع بازیکن خودش را در لیست فروش میگذاره مطمئنا در لیگ امسال حرفی برای گفتن نخواهد داشت. بله دوست خوب پرسپولیسی بنده؛زیاد به تیمتون و بازیکنان پیوسته به آن ننازید که از هفته های 10 تا 11 به بعد شعار بازیکن بی غیرت نمی خواهیم و یا بازیکن پولکی نمی خواهیم نمی خواهیم از همین حالا در حال شنیده شدنه! به شخصه پرسپولیس قوی و قدرتمند را همیشه بیشتر از 1پرسپولیس ضعیف و خوار دوست داشته ام.چون لذتی که در بردن تیم قوی و قدرتمند پرسپولیس هست (تیمی چون امسال که شما هواداران آن در حال نازیدن و بالیدن هستید!)خیلی بیشنر از تیمی که چهر دربی را پشت سرهم به استقلال باخته! نکته آخر؛امیر خان پولکی هست،اما با تمام این وجود هنوز طلب چهار سال قبل خودش را از استقلال نگرفته و امسال هم سفید امضا کرده و هر وقت هم تیم نیاز به کمک داشته همانند زمانی که رضا عنایتی به پول احتیاج داشت،و ایشان ماشین خانمش را فروخت و به عنایتی داد،به تیم کمک هم کرده!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 25 / 3 / 1391برچسب:مناظره,مدیران سرخابی,صدا و سیما,ورزش و مردم,, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com